25,3% van de kiezers kiest voor N-VA Zandhoven

Op 15 oktober 2018, over deze onderwerpen: Publicaties

Op zondag 14 oktober ging de Zandhovense kiezer naar de stembus. Na een sterke campagne en een sterk inhoudelijk verhaal kozen 2.388 Zandhovenaren voor N-VA.

6 zetels in de gemeenteraad
N-VA Zandhoven blijft de grootste oppositiepartij van Zandhoven. Het is onze taak om de stem van onze kiezers vanuit de oppositie te laten gelden, dat is zeker. Onze partij zakt van 28,35% (2012) naar 25,3% (2018) maar mag rekenen op 6 van de 23 zetels in de gemeenteraad.

Een woord van dank
We willen al onze bestuursleden, sympathisanten en helpende handen voor en achter de schermen bedanken voor hun tomeloze inzet en engagement. Onze nieuwe gemotiveerde groep hangt sterker dan ooit aan elkaar. Ze bevat alle troeven om samen te bouwen aan een sterker Zandhoven.
Daarnaast willen we ook de Zandhovenaar bedanken voor zijn steun: een welgemeende dankjewel!

Werk op de plank
Zandhoven moet vooruit, dat is onze ambitie. We zullen vol overtuiging, dynamisme en constructief enthousiasme meewerken aan een betere gemeente voor iedereen. Blijf N-VA Zandhoven daarom volgen op sociale media zodat je zeker op de hoogte van de politieke nieuwtjes in Zandhoven en haar deelgemeenten.