Familiedag N-VA Zandhoven meer dan een schot in de roos!

Op 10 augustus 2021, over deze onderwerpen: Activiteiten

We hebben we jullie gemist! Het coronavirus heeft een serieuze impact gehad op ons dagelijks leven maar ook op de werking van onze afdeling in Zandhoven. Nu de situatie zich stilaan terug normaliseert, organiseerde onze afdeling haar jaarlijkse familiedag op zondag 8 augustus in Viersel. Samen met onze leden gingen we op ontdekkingstocht door het Viersels Gebroekt en genoten we eindelijk terug van het gezellig samenzijn.

De Kleine Nete slingert door de Kempen en bepaalt het landschap van bloemrijke graslanden en ruigten, moerassen en broekbossen. Langs deze rivier liggen een aantal natuurparels, zoals het Viersels Gebroekt en de Steenbeemden. De vroegere vloeibeemden herbergen zeldzame dieren en planten van waterrijke gebieden. Het ideale decor voor een ontspannende en begeleide natuurwandeling in eigen dorp.

Na de wandeling volgde een uitgebreid BBQ-buffet in openlucht. De kinderen - kleine maar evengoed grote – waren in hun nopjes: er was een trampoline, springkasteel en mogelijkheid tot zwemplezier. Ook de initiatie boogschieten bleek meer dan een schot in de roos.

De foto’s vind je alvast hier terug!