Gemeentepersoneel in de bloemetjes gezet ter ere van de Vlaamse feestdag

Op 8 juli 2020, over deze onderwerpen: Activiteiten, In beeld, In de pers, Over ons

N-VA Zandhoven wil het gemeentepersoneel ook in dit coronajaar in de bloemetjes zetten. Ter ere van de Vlaamse feestdag brachten enkele bestuursleden gebak om hen te bedanken voor de ongeziene inzet, veerkracht en flexibiliteit in deze moeilijke omstandigheden.

De afgelopen maanden zagen we een ongeziene inzet, veerkracht en flexibiliteit van het gemeentepersoneel tijdens de coronacrisis. Personeel werd ingeschakeld op andere diensten, maakte bijkomende kinderopvang mogelijk in de scholen, zorgde mee voor de bedeling van mondmaskers en  Kereuzze KaZo! cheques, bleef werken in vaak moeilijke omstandigheden, enzovoort.

Ter ere van de Vlaamse feestdag wil N-VA Zandhoven het gemeentepersoneel ook in dit coronajaar in de bloemetjes zetten met gebak. Enkele bestuursleden brachten op donderdag 9 juli cupcakes aan de personeelsleden op het gemeentehuis en het gemeentemagazijn aan evenementenhal de Populier.

“De coronacrisis leerde hoe belangrijk het is om gemotiveerd gemeentepersoneel te hebben, dat zich flexibel kan heroriënteren en reorganiseren als het nodig is”, zegt ondervoorzitter Conny Van den Heuvel.

“We willen iedereen bedanken die zijn steentje bijdraagt om onze gemeente in goede banen te leiden en draaiende te houden in deze toch wel uitzonderlijke tijden. Ondanks de moeilijke omstandigheden blijft ons gemeentepersoneel het beste van zichzelf geven, steeds met de glimlach. Wij appreciëren ten volle de inspanningen en willen de medewerkers ondersteunen en bedanken voor hun veerkracht en inzet”, aldus Conny Van den Heuvel.