Johan Steylaerts trekt N-VA-lijst en is uw kandidaat-burgemeester

Op 5 december 2023

Beste inwoner van Zandhoven,

Het is tijd voor verandering in onze gemeente. We hebben het hier toch goed, zegt u? Ja, maar na bijna vijftig jaar onafgebroken eenzijdig bestuur is het huidige cd&v-bestuur vastgeroest aan de macht, met alle gevolgen van dien. Er werden verzekeringsdeals gesloten: zo ver mogelijk weg van de schijnwerpers. En ergens in een achterkamertje werden megalomane zwembadprojecten besproken. Dat is toch niet meer van deze tijd?

Het is tijd voor nieuwe energie, frisse ideeën en een dynamisch leiderschap in Zandhoven. Daarom stel ik me met trots kandidaat voor het burgemeesterschap in 2024.

Ik geloof sterk in een gemeente waarin elke stem gehoord wordt, waar transparantie en betrokkenheid centraal staan en waar we samenwerken aan een bloeiende toekomst. Ik ga voor een Zandhoven waarin we opnieuw écht luisteren naar onze verenigingen. Want zij maken het leuk wonen en zijn de lijm van onze gemeenschap. Ik wil me inzetten voor een leefbaarder Zandhoven, met behoud van de open ruimte en het mooie landelijke karakter. Maar ook voor een veilig en duurzaam Zandhoven, met bijzondere aandacht voor elke deelgemeente. Een inspirerend Zandhoven, waar lokale ondernemers alle kansen  krijgen.

Met mijn achtergrond en ervaring in het verenigingsleven ben ik vastbesloten om me volledig te gooien en rekening te houden met de noden en wensen van al onze inwoners. Samen kunnen we de koers van  onze gemeente wijzigen. En ja, ik kan tegen een stootje. Ik ben alvast benieuwd naar uw inzichten.

Laten we de handen in elkaar slaan en werken aan een Zandhoven waarin iedereen zich thuis voelt, waar kansen voorop staan en waarop we trots kunnen zijn. Samen met een hechte N-VA-ploeg met heel wat nieuwe gezichten wil ik rekenen op uw steun en vertrouwen in 2024. Samen kunnen we voor Zandhoven een nieuw hoofdstuk schrijven. Samen bouwen we aan een betere toekomst!

Met Vlaamse groet.
Johan Steylaerts