Massale belangstelling voor infoavond N14 (incl. foto-album & brochure Onteigeningsvergoeding)

Op 13 april 2016, over deze onderwerpen: Activiteiten, In de pers, Oppositiewerk

Reeds een half uur vóór aanvang was het al druk in café Cool Down te Massenhoven. Er heerste veel nieuwsgierigheid, bezorgdheid, ongeloof maar vooral ook boosheid over de ver gevorderde plannen over fase III van de N14 heraanleg. Verschillende bewoners zijn dan ook persoonlijk getroffen en worden plots geconfronteerd met een gedeeltelijke of volledige onteigening. Nochtans vindt het gemeentebestuur het voorbarig om de Zandhovenaar te informeren over de werken die – zo vernamen we in de krant - in 2017 reeds van start zullen gaan.

In totaal schaarden zich een 250-tal mensen (een bomvolle zaal!) rond de tafels met daarop de uitgespreide plannen over fase III. De aanwezigen konden gedurende de hele avond hun vragen en bedenkingen noteren op de daarvoor voorziene formulieren. En daar werd gretig gebruik van gemaakt. We zullen er persoonlijk voor zorgen dat deze papieren bij de juiste mensen terechtkomen zodat er een antwoord komt op deze terechte vragen.

U vindt meer informatie over de vergoeding bij onteigening op de website van de Federale Overheidsdienst voor Financiën.

Wie nog met vragen of bedenkingen zit mag ons steeds hierover aanspreken!