Minister Weyts investeert € 1.978.636 in Pulderbos-Secundair Onderwijs (BuSO) in Zandhoven

Op 29 september 2022

Vlaams minister van Onderwijs Ben Weyts (N-VA) investeert € 1.978.636 in Pulderbos-Secundair Onderwijs (BuSO) in Zandhoven. “Kwaliteitsvol onderwijs vraagt kwaliteitsvolle onderwijsinfrastructuur”, zegt Vlaams minister van Onderwijs Ben Weyts.

Onderwijsminister Ben Weyts investeert deze regeerperiode in totaal 3 miljard euro in scholenbouwprojecten. Dat is nog eens 500 miljoen euro méér dan in de vorige regeerperiode. Al deze financiële steun kunnen schoolbesturen goed gebruiken voor bouw- of verbouwingswerken. Deze investeringsgolf komt ook Zandhoven ten goede.

Vlaams minister van Onderwijs Ben Weyts (N-VA) investeert zo via het Agentschap voor Infrastructuur in het Onderwijs (AGION) € 1.978.636 in Pulderbos-Secundair Onderwijs (BuSO) in Zandhoven. Concreet gaat het om financiële steun voor een nieuwbouwproject met omgevingswerken voor zowel Pulderbos-Secundair Onderwijs (BuSO) en Vrije Basisschool voor Buitengewoon Onderwijs - Pulderbos (Langestraat 170, 2240 Zandhoven).

“Met deze investeringen investeren we in de kwaliteit van ons secundair onderwijs”, zegt Conny Van den Heuvel, ondervoorzitter van N-VA Zandhoven en zelf leerkracht in het secundair onderwijs. “We bouwen letterlijk en figuurlijk aan onze toekomst en bestendigen de kans op onderwijs in Zandhoven.”