Theo Francken komt naar Zandhoven

Op 5 februari 2019, over deze onderwerpen: Activiteiten

Uit Gazet van Antwerpen dd 31/01/2019:  Populairste politicus komt naar Populier - door Kristin Matthyssen

Zandhoven - N-VA Zandhoven organiseert op donderdag 14 maart 2019 een gespreksavond met voormalig staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken.

De populairste politicus van Vlaanderen komt met ‘Theo Toert’ toelichting geven over de Europese migratiecrisis, het Belgische asiel- en migratiebeleid en de politieke actualiteit. Na de lezing zal hij ook antwoorden op vragen en is er een receptie voorzien.

Afdelingsvoorzitter Pieter Helsen is trots dat Zandhoven de populairste politicus van het moment heeft kunnen strikken. Geïnteresseerden kunnen die avond ook het boek ‘Continent zonder grens’ van Theo Francken kopen. Daarin geeft de voormalige staatsecretaris zijn ervaringen, bevindingen en visies over hét dossier van de 21ste eeuw: migratie. In zijn boek schuift hij ook oplossingen naar voren voor de migratiecrisis waar Europa mee worstelt. Er bestaat tevens de mogelijkheid om het boek te laten signeren.

De deuren van evenementenhal De Populier worden geopend vanaf 19 uur. De lezing zelf start om 20 uur. Er zijn vrije zitplaatsen voorzien en de toegang is volledig gratis. Vooraf je komst melden is wel noodzakelijk door in te schrijven via zandhoven [at] n-va.be
“Lid of geen lid, iedereen is welkom. De inschrijvingen lopen vlot binnen. De Zandhovenaars schrijven best zo snel mogelijk in”, zegt Dieter Stulens.

Praktische info locatie
Evenementenhal de Populier, Populierenhoeve 22, 2240 Zandhoven.