Dieter Stulens verkozen in nationale partijraad

Op 17 oktober 2020, over deze onderwerpen: In de pers, Over ons

Vrijdagavond 16 oktober 2020 hebben de N-VA-leden van het arrondissement Antwerpen een nieuw bestuur gekozen voor de komende drie jaar. Afdelingsvoorzitter Dieter Stulens veroverde een zitje in de partijraad en zal de belangen van Zandhoven de komende 3 jaar behartigen.

Het was voor de N-VA belangrijk dat de arrondissementele bestuursverkiezingen ook in deze moeilijke coronatijden in de meest normale omstandigheden fysiek konden doorgaan. Niet elke zaal was daar echter voor geschikt. Om die reden vonden de verkiezingen plaats in Antwerps Expo, een veel ruimere locatie aan de Jan van Rijswijcklaan in Antwerpen. Het event werd op voorhand afgetoetst aan het COVID Event Risk Model (CERM), een tool waarmee je kan testen of je evenement coronaproef georganiseerd is.

Algemeen voorzitter en burgemeester van Antwerpen Bart De Wever gaf er eerst toelichting over de huidige politieke situatie en blikte reeds vooruit naar de toekomst. Daarna werd Maarten Vanderhenst herverkozen tot voorzitter.

Voor Zandhoven werd afdelingsvoorzitter Dieter Stulens verkozen in de nationale partijraad. Het is zijn ambitie om de noden en deugden van onze gemeente Zandhoven te vertalen op arrondissementeel niveau. Bovendien kijkt hij enorm uit naar de nauwere samenwerking met de andere Antwerpse afdelingen zodat samen kan gewerkt worden aan een sterk en veerkrachtig Vlaanderen.