Dieter Stulens

Voorzitter

Dieter is 47 jaar, getogen in Massenhoven, en sinds 2015 woonachtig in de Veerstraat in Viersel. Hij is gehuwd met Kim, fiere papa van Julie (6 jaar) en pluspapa van Amélie (15 jaar) en Maxim (12 jaar).

Hij werkt als commercieel directeur voor een zinkrecyclagebedrijf. Dit houdt in dat hij instaat voor de wereldwijde inkoop van de grondstoffen en verkoop van het afgewerkte zinkmetaal en bijproducten.

In een recent verleden was Dieter bestuurslid van voetbalvereniging K. Massenhoven VC, waar hij zich meer dan 10 jaar inzette voor het reilen en zeilen binnen de club: sponsoring, boekhouding en organiseren van activiteiten (voetbaltornooien, wielerwedstrijden, mosseldagen, enz.). De prachtige accommodatie die men op enkele jaren tijd volledig vernieuwde, is voor hem een blijvende herinnering aan een mooie tijd. Door het organiseren van activiteiten bij voetbalvereniging K. Zandhoven SK blijft hij ook vandaag nauw betrokken bij het lokale verenigingsleven.

Dieter zijn interesse gaat uit naar sport- & vrijetijdsbesteding, mobiliteit/verkeer en economische aangelegenheden (financiën, middenstand & detailhandel, internationale betrekkingen).

Buiten een hart voor Vlaanderen, heeft hij ook een hart voor talen, gastronomie, sporten (voetbal, ski, joggen) en muziek.

Persoonlijk is Dieter ervan overtuigd dat het eenzijdige CD&V-meerderheidsbeleid van de laatste decennia de bestuurders en bewoners van Zandhoven langzaam in slaap heeft gewiegd. "De megalomane projecten deden meermaals de wenkbrauwen fronsen bij de Zandhovenaar. Daarom wil ik mee ijveren voor een nieuwe, frisse politieke wind die de nodige zuurstof brengt in Zandhoven én al haar deelgemeenten."

Dieter is sinds 2019 voorzitter van N-VA Zandhoven. Daarnaast werd hij ook in 2021 verkozen tot lid van het arrondissementeel bestuur Antwerpen en van de nationale partijraad.