(Jong) N-VA Zandhoven trakteert personeel woonzorgcentra Pniël en Onze-Lieve-Vrouw van Troost op cake als blijk van waardering

Op 18 juni 2020, over deze onderwerpen: In beeld, In de pers, Jong N-VA, Over ons

Om het zorgpersoneel van de woon- en zorgcentra in Zandhoven te bedanken voor hun harde werk in moeilijke tijden schonken N-VA Zandhoven en Jong N-VA Zandhoven zelfgemaakte cake aan woon- en zorgcentrum Pniël in Pulderbos en Onze-Lieve-Vrouw van Troost in Zandhoven.

“Ons land werd zwaar getroffen door de coronacrisis. Maar de zorgcentra nog het meest”, zegt voorzitter Dieter Stulens. “Gelukkig kunnen ze in onze mooie gemeente rekenen op fantastisch zorgpersoneel dat dagelijks hemel en aarde verzet voor de bewoners. Als N-VA Zandhoven zijn we hen enorm dankbaar.”

Jong N-VA-ondervoorzitter Aron Sempels licht toe: “We speelden met het idee om zelf onze handen uit de mouwen te steken en cake te bakken voor het personeel in onze woonzorgcentra, om hen te bedanken voor hun inzet van de afgelopen maanden. Het moederbestuur sprong graag mee op de kar en in een mum van tijd hadden we heel wat ‘cakebakkers’ bij elkaar die ons zorgpersoneel een hart onder de riem wilden steken.”

“Het zorgpersoneel heeft er enorm moeilijke weken opzitten”, gaat Stulens verder. “Ook in de komende periode zullen zij in de frontlinie blijven staan in de strijd tegen dit verschrikkelijke virus. Om hen te bedanken voor hun harde werk in moeilijke tijden schenkt onze afdeling en jongerenafdeling het personeel van woon- en zorgcentrum Pniël in Pulderbos en Onze-Lieve-Vrouw van Troost in Zandhoven zelfgemaakte cake. We willen hen laten weten dat onze afdelingen als één blok achter hen staan”, besluit de afdelingsvoorzitter.