N-VA Zandhoven breidt team uit met twee toegewijde kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezingen

Op 6 augustus 2024, over deze onderwerpen: In de pers, Over ons, Verkiezingen 2024

We zijn fier wederom twee nieuwe sterke kandidaten aan te kondigen voor de gemeenteraadsverkiezingen van 13 oktober 2024. Deze gedreven dertigers brengen een indrukwekkende expertise, onvermoeibare inzet en een aanstekelijk enthousiasme met zich mee. Maak kennis met hen!

Anke Van Hoof, communicatieverantwoordelijke Zorgverblijf Hooidonk en medebestuurder smederij AVH bv (Pulle)

Anke Van Hoof (37) komt oorspronkelijk uit Pulderbos maar woont al geruime tijd in Pulle, ze is getrouwd met Gianni, een vrijwillig brandweerman in Zandhoven. Samen hebben ze twee zoontjes die actief zijn bij KFC Pulle.

In haar professionele leven is Anke communicatieverantwoordelijke bij Zorgverblijf Hooidonk, waar ze ook de financiële administratie verzorgt. Daarnaast is ze medebestuurder van Smederij AVH bv in Pulle.

Voordat Anke haar huidige functies bekleedde, werkte ze als medisch secretaresse bij de afdeling oncologie/hematologie van het UZA. In deze rol heeft ze veel ervaring opgedaan in de ziekenhuis- en gezondheidssector.

Met haar toewijding aan de zorgsector en haar ervaring in het bedrijfsleven, wil Anke bijdragen aan een gemeente waarin iedereen zich gehoord en ondersteund voelt.

En als mama van twee jonge kinderen wil ze zich inzetten voor een gemeente waar iedereen in een vertrouwde, rustige en veilige omgeving kan opgroeien en wonen.

Anke is klaar om een waardevolle bijdrage te leveren aan onze gemeente. We zijn verheugd haar aan ons team toe te voegen en kijken uit naar de positieve impact die ze zal hebben op Zandhoven.

Peter Smets, zelfstandig accountant met een passie voor vastgoed en ICT (Zandhoven)

Peter Smets is 36 jaar jong, woont in Zandhoven en is getrouwd met Steve. In zijn professionele leven werkt Peter als zelfstandig accountant, waar hij kmo’s begeleidt bij het beheren van hun boekhouding. Daarnaast combineert hij zijn financiële, ICT- en vastgoedkennis in zijn rol als product owner bij een onderneming die software ontwikkelt voor vastgoedbeheer. Ook is hij lid van het Bijzonder Comité Sociale Dienst en sinds kort bestuurslid van voetbalvereniging K. Zandhoven SK.

Peter groeide op in een ondernemersgezin; zijn ouders runden dancing Willem Tell en een transportbedrijf. Deze ondernemersgeest heeft hij van jongs af aan meegekregen. Door zijn werk als accountant heeft hij een scherp oog voor detail en een diep begrip van financiële en administratieve processen. Zijn ervaring binnen het vastgoed en zijn betrokkenheid bij lokale ondernemingen stellen hem in staat om de behoeften en wensen van de gemeenschap goed te begrijpen.

Met zijn toewijding aan de financiële sector en zijn ervaring in ICT en vastgoed, wil Peter bijdragen aan een gemeente waarin iedereen zich gehoord en ondersteund voelt. Hij is vastberaden om zijn vaardigheden ten dienste te stellen van de inwoners van Zandhoven en kijkt ernaar uit om samen te werken aan een welvarende en dynamische toekomst voor de gemeente.

We zijn enthousiast om Peter in ons team te verwelkomen en kijken uit naar de waardevolle bijdragen die hij zal leveren aan de gemeenschap van Zandhoven.