Peter Smets

Als lid voor het Bijzonder Comité Sociale Dienst draagt Peter Smets zijn steentje bij inzake de maatschappelijke dienstverlening en maatschappelijke integratie. Ook als ledenverantwoordelijke voor de afdeling Zandhoven is hij verantwoordelijke voor het organiseren, opvolgen en bijhouden van de ledenadministratie.

Lokale politiek doe je niet voor jezelf, maar voor de mensen om je heen en omdat je in iets gelooft. Peter is ervan overtuigd dat hij, door zijn dossierkennis en gedrevenheid, het verschil kan maken om de gewone mens een stem te geven binnen de toch wel complexe wereld. Het is aan de lokale politiek om verandering te brengen.

Zowel binnen de lokale politiek, zijn ondernemerschap, als in zijn persoonlijke leven, vindt hij het belangrijk nog steeds bij te leren. Elke dag is een nieuwe, met nieuwe inzichten, nieuwe ideeën, nieuwe lessen. Het is Peter zijn ambitie om ook in Zandhoven de verandering te verwezenlijken.